Τέσσερις στρατηγικές διαχείρισης της αποτυχίας

Έγινε ενημέρωση: 8 Μαΐ

Όσο περισσότερο τολμά κανείς, αυξάνει συγχρόνως το ρίσκο λάθους. Η υλοποίηση καινοτόμων ιδεών, η αλλαγή εργασίας, η πραγματοποίηση των ονείρων παραμένουν συχνά σε φαντασιακό επίπεδο μπροστά στον φόβο της αποτυχίας.


Πώς θα αντέξει κανείς την ματαίωση την αποτυχίας βάζοντας πλέον σε προτεραιότητα τις προσωπικές επιθυμίες;


1.ΑΠΟΔΟΧΗ

Με την παραδοχή της αποτυχίας και την επεξεργασία των συνεπειών μπορεί κανείς να μάθει και να οδηγηθεί στην επόμενη προσπάθεια και πιο κοντά στον στόχο του.

2. ΕΠΕΡΓΑΣΙΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

Συχνά, βάλλεται το αίσθημα προσωπικής αξίας ενώ αναδύονται συναισθήματα ντροπής και φόβοι για τις αντιδράσεις και την κριτική από τους άλλους. Τα συναισθήματα αυτά χρειάζονται χώρο και υπόσταση για την αποφυγή άλλων ψυχικών και σωματικών συνεπειών.

3.ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ

Αναγκαία η αποφυγή επίρριψης ευθυνών σε άλλους και ειλικρίνεια προς τον εαυτό με τον εντοπισμό των σφαλμάτων, που επιδέχονται βελτίωση.

4. ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΡΟΥ

Απαιτείται χρόνος για την επεξεργασία της ματαίωσης καθιστώντας την εργαλείο κινητοποίησης και πυξίδα για μελλοντικές επιλογές.


Συνεπώς, η απάντηση στην αποδοχή της αποτυχίας και το κλειδί για την προσωπική εξέλιξη είναι η εδραίωση ενός καλά θωρακισμένου Εγώ.


Αν θέλετε να επεξεργαστείτε το αίσθημα αποτυχίας μετατρέποντας το σε ευκαιρία επιτυχίας δεσμεύστε και εσείς την πρώτη σας συνεδρία.




35 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων